Předchozí strana | další strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Zatím poslední gumáček nestora modelářů v Žamberku pana Václava Šípka. Létá velmi pěkně. Délka letu se pohybuje přes 1 minutu. K modelům p. Šípka se ještě vrátíme v samostatném oddíle. Těšte se! | |
Nový stroj Radovana a Oldřicha Kaškových: elektrovrtulník střední třídy ECO-8 od německé firmy Ikarus. Průměr rotoru je 1050mm, hmotnost cca 1600g, motor Performance (Je to asi něco jako výkonná Mega), pohonné aku desetičlánek Sanyo 1700mAh, serva 4x Euroline - micro, regulátor TMM 50 HELI, gyro Profi-gyro Ikarus, rádio Futaba FC-16. Doba letu cca 8min., proud při visení 10A (jen!), max. 25A. | |
Mirek Štěpán se svahovým combatem z polystyrénu a Petr Zámečník (na svahu v Českých Petrovicích) | |
M. Štěpán starší se svým svahovým větroněm Tau | |
Na návštěvě v Sobkovicích II.(pokračování první návštěvy v Sobkovicích) | |
Stavba BH-3 Z. Krejsy úspěšně pokračuje. | |
Trup je stavebně dokončen. Kryt motoru je vylaminován na polystyrenu metodou "ztraceného modelu" a natřen stříbrnou barvou. Zbytek trupu je požehlen stříbrným Oracoverem. | |
Figurka pilota bude za letu "sledovat" stav napětí palubní sítě. | |
Ocasní plochy se již rýsují. Zbývá upevnění kormidel na závěsy a "dožehlení" zbytku vlaječky. | |
Prostor pro serva je dostatečně velký. Výškové kormidlo bude mít "své" servo na ocase. Směrovka bude ovládána dvojicí lanek. | |
Trocha historie | |
Jablonská trojka: (zleva) O. Kaška -Cirrus (rozpětí 3300mm, motor MVVS 2,5R), Josef Šafář -vlastní model (rozpětí 2500mm, motor TONO 5,6cm3), ing. Lad. Jareš -ASK-14 (rozpětí 2300mm, motor HB (1977) | |
Průlet s modelem MK-01 (dolnoplošník, rozpětí 1100mm, motor OS PET 1,6cm3) Kaška (1977) | |
První akrobat na desítku v okolí (rozpětí 1750mm, motor OS MAX 60 FSR) (1979) | |
Letiště Žamberk 1979: Bratři Vítkové, Mir. Kalous, ing. Lad. Jareš, Josef Šafář, O. Kaška (1979) | |
Letecký snímek Jablonného pořízený z rogala ing. Jarešem (1992) | |
Univerzální model na házení bonbónů Standy Franka (rozpětí 2150mm, motor HP61) (zleva: S. Frank, V. Remta, M. Kalous, O. Kaška) (1985) | |
MK-01 (dolnoplošník, rozpětí 1100mm, motor OS PET 1,6cm3) O. Kaška (1977) | |
Ukázka leteckomodelářské fotografie (1997) | |
Po úspěšném skončení fotoletu. Start a přistání proběhlo na stadionu v Jablonném (Vega, rozpětí 2400mm, motor ENYA 2,5cm3) (1997) | |
Pilot a jeho stroj po skončení fotoletu. Angel se osvědčil jako univerzální All weather model, díky silnému motoru (MVVS 7,5cm3) si hravě poradí s půlkilovou fotovýzbrojí (rozpětí 1500mm, hmotnost 2200g) (1999) | |
Další strana |