Album
O nás
Akce 2003
Aircombat
Naše letiště
Naše modely
Album
kroužek
Co se dělo
Odkazy
(strana 4)


  Předchozí strana další strana  
1 |  2 |  3 |  4 |  5 |  6



Zatím poslední gumáček nestora modelářů v Žamberku pana Václava Šípka. Létá velmi pěkně. Délka letu se pohybuje přes 1 minutu. K modelům p. Šípka se ještě vrátíme v samostatném oddíle. Těšte se!
Nový stroj Radovana a Oldřicha Kaškových: elektrovrtulník střední třídy ECO-8 od německé firmy Ikarus. Průměr rotoru je 1050mm, hmotnost cca 1600g, motor Performance (Je to asi něco jako výkonná Mega), pohonné aku desetičlánek Sanyo 1700mAh, serva 4x Euroline - micro, regulátor TMM 50 HELI, gyro Profi-gyro Ikarus, rádio Futaba FC-16. Doba letu cca 8min., proud při visení 10A (jen!), max. 25A.
Mirek Štěpán se svahovým combatem z polystyrénu a Petr Zámečník
(na svahu v Českých Petrovicích)
M. Štěpán starší se svým svahovým větroněm Tau



Na návštěvě v Sobkovicích II.


(pokračování první návštěvy v Sobkovicích)
Stavba BH-3 Z. Krejsy úspěšně pokračuje.
Trup je stavebně dokončen. Kryt motoru je vylaminován na polystyrenu metodou "ztraceného modelu" a natřen stříbrnou barvou. Zbytek trupu je požehlen stříbrným Oracoverem.
Figurka pilota bude za letu "sledovat" stav napětí palubní sítě.
Ocasní plochy se již rýsují. Zbývá upevnění kormidel na závěsy a "dožehlení" zbytku vlaječky.
Prostor pro serva je dostatečně velký. Výškové kormidlo bude mít "své" servo na ocase. Směrovka bude ovládána dvojicí lanek.


Trocha historie



Jablonská trojka: (zleva) O. Kaška -Cirrus (rozpětí 3300mm, motor MVVS 2,5R), Josef Šafář -vlastní model (rozpětí 2500mm, motor TONO 5,6cm3), ing. Lad. Jareš -ASK-14 (rozpětí 2300mm, motor HB (1977)
Průlet s modelem MK-01 (dolnoplošník, rozpětí 1100mm, motor OS PET 1,6cm3) Kaška (1977)
První akrobat na desítku v okolí (rozpětí 1750mm, motor OS MAX 60 FSR) (1979)
Letiště Žamberk 1979: Bratři Vítkové, Mir. Kalous, ing. Lad. Jareš, Josef Šafář, O. Kaška (1979)
Letecký snímek Jablonného pořízený z rogala ing. Jarešem (1992)
Univerzální model na házení bonbónů Standy Franka (rozpětí 2150mm, motor HP61) (zleva: S. Frank, V. Remta, M. Kalous, O. Kaška) (1985)
MK-01 (dolnoplošník, rozpětí 1100mm, motor OS PET 1,6cm3) O. Kaška (1977)
Ukázka leteckomodelářské fotografie (1997)
Po úspěšném skončení fotoletu. Start a přistání proběhlo na stadionu v Jablonném (Vega, rozpětí 2400mm, motor ENYA 2,5cm3) (1997)
Pilot a jeho stroj po skončení fotoletu. Angel se osvědčil jako univerzální All weather model, díky silnému motoru (MVVS 7,5cm3) si hravě poradí s půlkilovou fotovýzbrojí (rozpětí 1500mm, hmotnost 2200g) (1999)


Další strana  



    počet přístupů:
kódování: ISO-8859-2
© LMK Orlík Žamberk, 2003
e-mail: orlik_zamberkcentrum.cz
webmaster: mirek_stepancentrum.cz
Na hlavní stránku
poslední aktualizace: 26. 9. 2006